• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : اهداف انقلاب و مبناي آنها
  • نظرات : 3 خصوصي ، 63 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + جف به يه رهگذر 

    عمو جان رفته بودم ولي شما يه هديه بزرگ بهم دادي.

    دستت درد نكنه!

    + يه رهگذر به جف 
    برو عمو تو خودت هم نمي دوني چي مي گي. تو رو چه به بحث؟!برو به آخرتت برس! همه هم فهميدن يه چيزي حاليته.
    + جف 

    سعدي ميگه تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد

    تاسف خوردن ژست قشنگي است به شما مياد. راستي اين همه جواب را واسه جف نوشتي ولي گفتي جوابي نداري جز تاسف. خوب شد معناي فقط تاسف را هم فهميديم

    اول از آخرت شروع مي كنم

    1. شما گفتيد بنده مجنونم، طبق سخن خودتان آخرت منتظرتم

    2.شما گفتيد بنده بازرسي بدني مي كنم بازم منتظرت هستم

    3. گفتيد تهمت زدم كجاست؟ در حقيقت طلب بودن شما شك داشتم اين بايد اثبات مي شد تا بحث شروع مي شد بي مقدمه و ربط شروع به طرح سوال كرده بوديد. آخرت در خدمت شما هستم كجا تهمت زدم؟

    4.حسين بنده را مجنون نخواند شما اين نسبت را داديد(به مظنوني)

    5.سعي كردي يه جور لطيفي همه را به خودت جلب كني دوستان عزيزم!

    6. علامه فقط به طلاب پاسخ مي داد يا به همه؟ شما چرا رو اين يكي دست گذاشتي؟؟؟؟

    7.اصل بنده در حضورم معلوم مي شد (كه شايد شما منو مي شناختي) ولي شلوغش كردي تا خودت رو نشون ندي. نخ نماست.

    انگار شما در خورشت قيمه درست كردن مخصوصا شلوغ بازار استادتري !

    8.خيلي زود با تحليل هاي نه چندان قوي راضي شدي! مساله كرباسچي و رييس قوه قضاييه و عدم قاطعيت رهبري و فرق عملكرد ايشان با امام حل شد! نه فقط حل شد جواب درست را هم دادي:

    ولايت فقيه - طبق قانون اساسى ما - نافى مسؤوليت‌هاى اركان مسؤول كشور نيست. مسؤوليت دستگاه‌هاى مختلف و اركان كشور غيرقابل سلب است.

    اين كار يعني وزن كشي. حرف منم اين بود كه شما كسي نيستي كه نشان ميدهي كسي كه روي كرباسچي كليد مي كند...(.سانسور بشه بهتره)

    9.خط هم خوب ميدي.تسلط بر كلام رهبري داري. كسي با اين تسلط اون سوالها رو داشته باشه خيليه. البته اينو شايد فقط شما بفهميد و جسارتا بنده. آخرت هم منتظر هستم تا معلوم بشه من نسبت ناروا دادم يا روا

    10. شما تناقض در موضع گيري داشتي.همه، حرفاي شما رو از اول يه دور دوره كنند بعد ببينند حق با بنده است يا شما؟ اين اصل من.

    11. چيزي كه من زير سوال بردم سوال داشتن شما بود. شما سوال داشتيد يا هدف ديگه؟ الآن برام روشن روشنه.( يه سانسور هويتي)

    12.جناب دردمند هو كردن رو خوب بلدي ولي يه چيزايي ديگر رو نه

    محو آموز نه نحو اينجا بدان

    گر تو محوي بي خطر در آب ران

    يه روزي اون چيزاي ديگه خودش رو نشون ميده كه براي شما دير شده

    هرچي دلت خواست نسبت بده اين همون چيزاي ميشه كه ميگم كم داري

    13. خوب تو هوا زدي. بهانه خوبيه: محيط مناسب نيست! چون به هدفت رسيدي

    حيف صداقت حيف دردمندي

    حرفم با دردمند تمام شد.

    همه چي تمومه تمومه. دليل هم واسش دارم . راحت راحت.

    + دردمند 
    به نمازي: سلام.در مورد پاسختون قانع نشدم! به پيام قبليم رجوع كنيد. اما در مورد درد هم بايد بگويم شما در ابتدا در مورد درد صحبت كرديد من هم گفتم مقدمه اي گفته باشم. به مرفه بي درد(جف):براي تو يكي جوابي جز تاسف ندارم.لابد در بحث رو در رو هم ابتدا بازرسي بدني مي كني،آره؟!اصل شما چيست؟!شما كه به اين سادگي اصليت ديگران را زير سوال مي بري دنبال چه هستي؟!علامه طباطبايي چگونه پاسخ طلاب را مي داد؟اصلا ائمه با مخالفان در برخورد اول چگونه برخورد مي كردند؟امام حسين در روز عاشورا چند بار سخنراني كردند؟!شما تهمتي زدين كه اميدوارم در آخرت هم روي آن بايستيد.من ديگر بحثي ندارم يعني محيط را براي بحث مناسب نمي بينم واز دوستان عزيزم نمازي، كميل و ... و حسين كمال تشكر را دارم و آرزوي سربلندي برايتان مي كنم.نكاتي كه اشاره كرديد(منظورم همه است)تا حدي راهگشا بود اما هنوز كمي گير هست كه به قول حسين(البته به مظنوني) بايد پيش طبيب رفت و نه پيش مجنوني كه تو را متهم كند و سپس با اسم مرفه بي درد خورشت قيمه ات را به خورد مردم بدهد.مقام معظم رهبري:

    عده‌يى سعى مى‌كنند ولايت فقيه را به معناى حكومت مطلقه‌ى فردى معرفى كنند؛ اين دروغ است. ولايت فقيه - طبق قانون اساسى ما - نافى مسؤوليت‌هاى اركان مسؤول كشور نيست. مسؤوليت دستگاه‌هاى مختلف و اركان كشور غيرقابل سلب است. ولايت فقيه، جايگاه مهندسى نظام و حفظ خط و جهت نظام و جلوگيرى از انحراف به چپ و راست است؛ اين اساسى‌ترين و محورى‌ترين مفهوم و معناى ولايت‌فقيه است. بنابراين ولايت‌فقيه نه يك امر نمادين و تشريفاتىِ محض و احياناً نصيحت‌كننده است - آن‌طورى كه بعضى از اول انقلاب اين را مى‌خواستند و ترويج مى‌كردند - نه نقش حاكميت اجرايى در اركان حكومت دارد؛ چون كشور مسؤولان اجرايى، قضايى و تقنينى دارد و همه بايد بر اساس مسؤوليتِ خود كارهايشان را انجام دهند و پاسخگوى مسؤوليتهاى خود باشند. نقش ولايت‌فقيه اين است كه در اين مجموعه‌ى پيچيده و در هم تنيده‌ى تلاشهاى گوناگون نبايد حركت نظام، انحراف از هدفها و ارزشها باشد؛ نبايد به چپ و راست انحراف پيدا شود. پاسدارى و ديده‌بانىِ حركت كلى نظام به سمت هدفهاى آرمانى و عالى‌اش، مهمترين و اساسى‌ترين نقش ولايت‌فقيه است.14/3/87 پيشنهاد مي كنم اين پيام را حتما بخوانيد.التماس دعا

    + جف 

    قال علي (ع): الجاهل اما مفرط او مفرّط

    جاهل يا تند رو است يا كند رو

    عملكرد، جاهل و غير جاهل را نشان مي دهد نيازي به مصادره آيه نيست.كلام حضرت براي معناي جاهل حجت تمام است.

    مشك آن است كه ببويد نه آن كه عطار بگويد.

    + از... قلابي به ... واقعي 

    ببخشيد نمي دانستم كسي با اين نام(...) هم نظراتش را مي نويسد

    واقعي و قلابي بودن اين روزا ارزش خودش رو از دست داده. ارزش كليويي چنده؟ نمي بيني صاحب نظران چه ميكنند در عرصه تحليل

    كاش يكي پيدا مي شد كه باور مي كردي دردي داره

    + وحيد 
    از آنجا كه وحيد از اسم ما استفاده ميكنه من هم از اسم ايشان استفاده ميكنم
    + ... 

    سلام مجدد

    نظر قبلي را دادم، قبل از اينكه نظرات جديد را بخوانم.

    حالا خواندم!

    ____________

    دوستان، بحث خيلي زياد است.

    بحث و ماجرا خيلي سيستمي است. (دوستاني كه مديريت خوندن بهتر سيستمي بودن رو متوجه مي شن. اگه بخوام كوتاه بگم، يعني اينكه موارد تصميم گيري خيلي به هم متصل است!) و نمي توان خيلي خلاصه پاسخ گفت.

    اي كاش يه بحث حضوري مي شد و خود آقا هم بودند و شفاف توضيح مي دادند؛ واقعا عالي مي شد.

    ________________________________

    فقط در باب دوستي كه متن اصل 27 قانون اساسي را آوردند بگويم؛ مثلا من بيايم درباره كارها و بعضي عملكرد هاي نابخردانه رئيس جمهور و يا اصلا نسبت به وضع سربازي با جمعي دوستان راهپيمايي كنم آيا نمي روم تو ليست سياه؟! آيا مي تونم شب اون روز راهپيمايي جايي غير از اوين (منظور همان بازداشتگاه است!) شام بخورم؛ آن هم با برچسب ضـــد انقلاب! ظاهرا شما زياد در جريان ما وقع و محدوديت ها و خط قرمزهاي نانوشته نيستيد!

    _________________________

    سخن زياد است فرصت اندك و امكان نگارش با صفحه كليد خيلي سخت!

    يا علــــــــــــي

    + ... دراطلاع به "..."قلابي وهمه 

    سلام

    چقدر با نام هاي مشابه نظر مي زنند!

    آقا ايني كه اومده با نام "..." نظري با محتواي

    فرار آبرو مندانه چيز خوبي است در كنار فحاشي عالمانه

    اگر منطق شما غير اين بود جاي تعجب داشت!

    من نيستم.

    يا علــــــــــي

    آن چه به عقل ناقص حقير مي رسد اين است که اين بحث ها اندکي در عالم فرض و تخيل است که معنا دارد. دوستان موافق و مخالف و من که داريم نظر مي دهيم، چندتايمان خودمان را براي مديريت فرداي نهادهاي مملکت آماده کرده ايم و آماده وسط ميدان رفتنيم؟ مخلص هايمان آماده نيستند. آماده هايمان مخلص نيستند معمولاً. درد اين است. رهبري چه بخواهد و چه نخواهد به تنهايي چه مي تواند بکند؟ شق القمر؟

    آگاهان و دلسوزان! بسم الله... آدم شويد و آدم بسازيد و آدم عَلَم کنيد. بعد اگر رهبري به جاي ضرغامي من و شما را نگذاشت جاي اعتراض دارد. نسل خودساخته انقلاب اين از آب در آمد مديريتش. ما چه بکنيم؟! الله اعلم!

    + ... 

    فرار آبرو مندانه چيز خوبي است در كنار فحاشي عالمانه

    اگر منطق شما غير اين بود جاي تعجب داشت!

    + دوستي آشنا 

    سلام

    زيبا بود اگر قبل از اينكه اين مباحث را بيان كنيم، قدري تاريخ را ورق مي زديم.دوستان عزيز چگونگي و ميزان دانش ما از تاريخ ما تاريخ در طرز ديدگاه ما از امور رخ داده در اجتماع تاثير شگرفي دارد.

    تاريخ اينگونه براي ما نسل سومي ها بيان مي كند:

    *شرايط جامعه در دوران امام روح اللهك

    1- جريان هاي سياسي در دوران ايشان:به طوري كه همه ي گروههاي سياسي حتي گروههاي معاند نيز سعي به چسباندن خود به رهبري نظام داشتند.علت را بايد در فضاي اجتماعي سياسي تاريخي آن زمان ديد.جنگ،ترور،تحريم هاو ساير موارد

    2-توجه به اين نمكته كه هنوز انقلاب در مسير ثبات بود وهنوز تثبيت نشد.اين موضوع را در زمان 1پيامبر اكرم(ص) نيز مي توان به وضوح ديد.

    سالهاي ابتداي دعوت،شيوه برخورد مردم از جمله مهاجر و انصار با آن حضرت را با سالهاي پاياني عمر ايشان و مخالفت هاي آشكار برخي اصحاب دنيا طلب را ببينيد!

    در انقلاب ما هم درست بعد از اتمام جنگ و شروع دوران سازندگي،سهم خواهي ها و مخالفت ها آغاز شد!بر خورد امام در همان يك سال بعد از جنگ به خوبي نشان دهنده تفاوت شرايط اجتماعي سياسي جامعه است.با شروع به كار رهبري مقام معظم رهبري اين دشمني ها رنگ و لعاب بيشتري به خود گرفت.تاريخ گوياي بسياري از اين نا مردانگي ها حتي از سوي انقلابيون است.دوران به اصطلاح سازندگي و بدتر از آن دوران به اصطلاح اصلاحات.!

    حال در چنين شرايطي شما تصميم بگيريد:

    الف:روش امام در سالهاي ابتدايي انقلاب در برخورد با اين جريانات

    ب: روشي كه نرم تر بوده به طوري كه در چنين شرايطي آسيب جدي به نظام نرسيده و جلوي سوء استفاده برخي جريانات را بگيرد.

    كدام؟

    آيا امام علي (ع) در برخورد با جريانات منحرف هميشه يك روش را اتخاذ كرده بودند؟ يا اينكه در مواردي براي حفظ اسلام حتي اسلامي كه توسط خلفا به آن شكل اجرا ميشد،سكوت پيشه كردند؟

    امروز شرايط را بايد سنجيد.نظام سلطه با آن همه رسانه هاي تبليغاتي آيا جايي براي برخورد قاطع(توجه شود كه هميشه بر خورد قاطع برخورد درست نيست ) باقي مي گذارد؟

    به نظر بنده تا كنون تمامي تصميمات و مواضع رهبري معظم نظام درست ،به جا و با تدبير بوده است. همانگونه تا كنون نتايج آن تصميمات هميشه به مصلحت نظام بوده و به بركت رهبري ايشان است كه امروز اين انقلاب جهاني شده است.

    يا علي

    منتظر نظر بعدي باشيد

    از راه حل جناب جف متشكرم

    من نمي دانم ايشان چه راه حل و كدام استدلال را در نظر دارند كه حتما بايد حضورا به نتيجه برسد.

    پناه مي بريم به خدا از شر درد و بي درد و سر درد و ...

    ببخشيد

    بنده در اينجا از خدمت همه دوستان مرخص مي شوم

    البته اگر بحث به درد بخور! ديگري پيش بيايد به شرط درد داشتن شرکت خواهم کرد.

    وعباد الرحمن الذين يمشون علي الارض هونا و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

    + 12 
    12
    سلام!
    گمان مي كنم تا وقتي عناد كسي آشكار نشده است بايد فرض را بر صداقت فرد گذاشت!
     <      1   2   3   4   5      >