• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : بصيرت ديني و استقامت ايماني
  • نظرات : 3 خصوصي ، 17 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم.
    سلام

    1- بنده تلاش کردم تفاوت اينجا با khamenei.ir را عرض کنم، منظورم از بند اول هم اين بود که ماهيت نائب يک وبلاگ است نه يک سايت رسمي وابسته به خود دفتر معظم له. وبلاگ هم منعکس کننده‏ي دغدغه‌ها و مطالبي است که از نظر نويسنده‌ي آن مهم است، بنابراين ديدگاه متفاوت و اثرگذاري متفاوت خواهد داشت، اميدوارم منظورم را که تفاوت ماهيتي و نوع اثرگذاري است رسانده باشم.
    2- گفتمان سازي يک هدف يا آرمان بدين معناست که اين هدف در سطح جامعه و اقشاري که به آن هدف يا آرمان مربوط مي‌شوند تبديل به يک خواسته ومطالبه‌ي عمومي شده و فعاليت‌ها به آن سمت جهت‌دهي شوند. مثل مسئله‌ي تويد علم که روزي مطرح شد، اما چند سالي است که از سوي خود دانشجويان از مسئواين مطالبه مي‌شود و دانشجويان نسبت به آن دغدغه دارند و فعاليت‌هايي از سوي مسئولين انجام مي‌شود.
    تکرار بيانات به فراخور نياز و مناسبت و موضوع بسيار لازم است اما مطمئنا کافي نيست، براي دغدغه‌سازي هم همچنين، مضافا اين که دغدغه سازي به توجيهات و بحث‌هاي بيشتري هم نياز دارد.
    3- در نظر داشته باشيد بنده هفته‌اي 600 نفر دعوت مي‌کنم و متوسط روزي 30 نفر بازديد مي‌شود يعني هفته‌اي 210 بازيديد که نسبت بدي نيست و صد البته تعداد بازديدها ملاکي براي ميزان اثرگذاري نيست اما بالاخره خروجي بدي نيست.
    4- بنده هدفم از ايجاد اين وبلاگ از حدود سال 85 تامين تمام نيازها براي رسيدن به اهدافي که در بيانات مشخص مي‌شوند نبود، نوعي بلندگوست براي به گوش رسانيدن، قطعا کافي نيست، اما در فضاي مجازي غير از اين کار مي‌توان نهايتا يک تحليل خوب و يا يک طبيق با موضوع خوب به آن اضافه کرد که باز هم به هيچ وجه کافي نيست.
    اين نحوه‌ي عملکرد توان زماني و انرژي و شرايط بنده بوده فقط براي فضاي مجازي، در روش‌هاي ديگر هم کاري که از دستمان برآيد بايد انجام دهيم، خصوصا در عمل. اگر مايليد خوشحال مي‌شوم خصوصي از طريق اي‌ميل راجع به تجربياتم و تجربياتتان صحبت کنيم.‌ (دانشجو هستيد؟!)
    5- از پيگيري شما بسيار ممنونم و اگر بازهم مسئله يا ابهامي هست در خدمتم. التماس دعا.