• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : بصيرت ديني و استقامت ايماني
  • نظرات : 3 خصوصي ، 17 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم.

    سلام عليکم.

    1-يک تفاوت در نوع عملکرد، جايگاه و اثرگذاري يک سايت رسمي مثل khamenei.ir و يک وبلاگ شخصي مثل نائب است با تمام خصوصيات يک وبلاگ. مطالب يک وبلاگ شايد نمايانگر دغدغه‏هاي شخصي نويسنده باشد که انتشارش وظيفه‌اش نيست. (به هر حال يک «شخص» پيدا شده که فعلا نوشتن اين مطالب را در بلاگ شخصي خودش واجب دانسته)

    2-نائب بيانات را به صورت موضوعي بيان و دسته بندي مي‌کند، بعيد مي‌دانم اين نوع کار با فعاليت‌هاي khamenei.ir موازي کاري باشد. وقتي يک موضوع خاص را در تاريخ‌هاي مختلف بررسي کرده و کنار هم ميگذاريم فهم خوبي نسبت به آن موضوع ايجاد مي‌شود.

    3-انتشار رسمي بيانات معظم له به وسيله‌ي يک سايت رسمي يک حرف است و گفتمان سازي و دغدغه‌سازي مطالب بيان شده توسط آحاد جامعه حرفي ديگر، فکر مي‌کنم نائب بيشتر در زمينه دوم فعال باشد. هر بار(معمولا هر هفته) حدود 600 نفر از سرفصل‏هاي مطالب از طريق اي‌ميل آگاه شده و به خواندن مطالب کوتاه دعوت مي‌شوند و نائب به طور متوسط روزي 30 نفر بازديد کننده دارد.

    4-ايجاد اين وبلاگ بيش از همه نتيجه‌ي مطالعات جستجوي خود بنده بين بيانات است و نفع از آن مي‌برم که انتشار آن‌ها خالي از لطف نبوده و نيست.

    التماس دعا