• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : وظيفه ما شناخت سنكرهاي جنگ نرم است.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ...

    9- اگر مسئله خاصي را درباره آقاي هاشمي يا هر کس ديگري مدّ نظر داريد (که اينجا به هيچ وجه جاي بحث آن نيست) بهتر بود که با به کار بردن اين همه علامت "!" در اين بحث، آن را دخيل نمي‏کرديد؛ و اولاً تکيه‏ي بحث بنده برخلاف تصور کاملاً اشتباه شما روي آقاي هاشمي نبوده، ثانياً بنده هم ادعا نکردم صرف نظر دادن امام (ره) براي رهبر آينده کافي است و به اندازه کافي در مورد قانون و جايگاه مجلس خبرگان در قانون بحث شد.

    10- با بحثي که درباره مجلس خبرگان و قانوني بودن آن، و به تبع، قانوني بودن تأييدات آن، و قانوني بودن شخص معرفي شونده توسط مجلس خبرگان، عرض کردم مورد چهارم شما هم پاسخ داده مي‏شود الّا اين که: اگر اين ادعاي شماست که مجلس خبرگان بر اساس حرف آقاي هاشمي يا هر چيز ديگري غير از قانون تصميم گرفته، فکر نمي‏کنم به راحتي بتوانيد آن را اثبات کنيد.

    11- بله؛ بنده در باره اينکه شخص چه زماني براي تقليد و عمل به احتياط نکردن آماده است، يعني مجتهد است، عرض کردم تأييد ديگران تأثيري در اين امر ندارد. امّا هم آنجا و هم مکرراً اين بار عرض کردم مگر مورد خاصي مثل تعيين رهبري باشد که همانطور که در بند هشتم هم ذکر شد اين شرط در خود قانون گذاشته شده و خود قانون هم ساز و کار تحقيق و تاييد "از نظر قانون" را تعيين کرده که همان مجلس خبرگان و بررسي مجلس خبرگان است. بنابراين اين دو موضوع منافاتي با هم ندارند.

    (ادامه در نظر پايين)

    ...