• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : وظيفه ما شناخت سنكرهاي جنگ نرم است.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ...

    12- دوباره تکرار مي‏کنم: مجلس خبرگان يک شبه کسي را آيت الله نکرده است به اين معني که کسي را يک شبه مجتهد نکرده است. ايشان قبل از تصميم خبرگان با عنوان حجت الاسلام خطاب مي‏شدند اما نه به اين معنا که بتوان گفت مجتهد نبوده‏اند. مجلس خبرگان طبق حق و مشروعيت قانوني‏اش شرايط رهبري ايشان، از جمله اجتهاد را تأييد کرد.

    13- بند پنجم فرمايشات شما کاملاً مشخص مي‏کند که به هر دليل دل پري از مسائل مختلف داريد و همين مسئله باعث شده است که اينگونه به بهانه سوال جناب "شبهه‏ناک" مسائل بي‏ربط به سوال ايشان را مطرح کرده‏ايد که اصلاً وارد آنها نمي‏شوم. حفظ اين نظام هم واجب است اما لزوماً هدف وسيله را توجيه نمي‏کند. اگر حرفي يا ادعايي داريد صراحتاً و با دليل حرف بزنيد و همينطور مسائل را بي دليل به هم ربط ندهيد. اگر موضوع بحثتان به اين وبلاگ مربوط باشد، بنده هم در حد توان وارد آن مي‏شوم، وگرنه حداکثر مي‏توانم آن را به طور خصوصي و از طريق ارسال Email پيگير شوم.

    14- من چه حرف نامربوطي راجع به حضرت آيت الله ميلاني زدم که اسم ايشان را خراب کرده باشم؟!

    15- مجبور به پاسخ بودم يا نبودم اما پاسخ دادم، از سوال‏هاي پاسخ داده نشده قبلي هم که فرموديد بحث لفط "نائب" را به خاطر دارم که در اين باره هم مستنداتي جمع کردم که هر وقت در حدي بود که بتوانم با دليل کافي آن را بيان کنم، ذکر خواهم کرد. اگر بحث ديگري هم بود بفرماييد.

    16- بنده دلايلم را به طور واضح ذکر کردم اگر واقعا اهل فکر و منطقيد با دليل حرف بزنيد و با دليل ادعا کنيد و با دليل نقد کنيد نه اين که با تهمت «به خاطر منافع جذب مسيري شدن، نه به خاطر عقائد» و... از موضوع بحث اصلي خودتان را دور کنيد، هرچند متأسفانه اين روش در کشور ما مرسوم است!

    17- بنده نه منفعت مادي از اين وبلاگ مي‏برم و نه اصرار دارم کسي به عقائدم معتقد شود، بحثي اگر پيش آيد در حد توانم شرکت مي‏کنم و پاسخي داشته باشم مي‏دهم. اينکه چه چيز اين وبلاگ اينقدر شما را براشفته کرده نمي‏دانم!

    (ادامه در نظر پايين)

    ...