• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : وظيفه ما شناخت سنكرهاي جنگ نرم است.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طاقت بيار! (ادامه2) 

    6- اما در مورد آيت الله العظمي ميلاني بايد بگم كه بهتر است قبل از اينكه اسم يك مرجع را بياوريم قدري راجع به او تحقيق كنيم تا اين چنين اسم همچين مرجع بزرگي را خراب نكنيم .

    7- با صحبت جناب " راوي " مبني بر اينكه اينجا آزمايشگاه اطلاعات ايشان نيست ، نيز كاملا موافقم . شما اصلا مجبور به پاسخ نبوديد . اين سوال هم مي رفت جزو سوالاتي كه پيش از اين رفتيد جوابشان را بياوريد و در اين باره وقت خواسته بوديد و ديگر هرگز پيدايتان نشد . اما اين براي من كه مي خواستم توضيحاتي را در اين رابطه بدهم لازم بود كه بفهمم طرف مقابل من واقعا به چيزهايي كه مي گويد اعتقاد دارد يا جزو كساني است كه به خاطر منافع جذب اين مسير شده اند چون پاسخي كه در ابتدا به اين مسئله داده بوديد به هيچ وجه پاسخي قانع كننده نبود و صرفا براي از سر باز كردن مي نمود ، باز پاسخ دوم يهتر از اين بود و تلاش دو ماهه شما را در اين مورد مي ستايم ، هرچند كه باز هم پاسخ قانع كننده اي بدست نياورديد

    8- شما تظاهر مي كنيد كه اعتقاد داريد آقاي خامنه اي خالي از اشتباه نيست ولي در باطن ايشان را معصوم مي دانيد (البته اگر از گروه منفعت طلب نباشيد) در غير اين صورت وبلاگي به راه نمي انداختيد كه صحبت هاي ايشان را همچون كلام معصوم و حديث روايت كنيد

    9- در پايان اميدوارم كه اين مطالب ثمربخش باشد و نيز اميدوارم كه شما با ديد باز و با دوري از هر گونه تعصب به خواندن آنها بپردازيد ، و كافي است بگويم كه ، اين برخوردي كه توسط عده اي با يك فرد به نام رهبر در جامعه صورت مي گيرد بايد با امام معصوم (عليه السلام) صورت بگيرد و به كار بردن آن براي يك فرد غير معصوم اشتباه و قدم گذاشتن در مسير باطل است. اينكه دائما گفته مي شود" خود آقا اينجوري گفته ، خود امام خميني چنين و چنان و..." ! خوب اينطور گفته باشند مگر آنها اشتباه نمي كنند ؟ ما بايد صحبت هاي ايشان را با ابزاري به نام عقل كه خدا در اختيارمان قرارداده است بسنجيم و درست از غلط را خودمان تشخيص دهيم .

    همه شما دوستان عزيز را به خداي بزرگ مي سپارم و از خداي متعال تعجيل در فرج حضرتش(عجل الله تعالي فرجه) را خواستارم.

    والسلام علي من التبع هدي

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم. سلام. مطالبي را در مورد مطالبي که فرموديد در نظرات بالاتر قرار دادم. اميدوارم با حوصله مطالعه بفرماييد.