• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : وظيفه ما شناخت سنكرهاي جنگ نرم است.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتظر 
    به نام خدا
    ابتدا از مدير وبلاگ كه زحمت كشيدند و فرمت pdf سخنان را در وبلاگ قرار دادند كمال تشكر را دارم. و در ضمن بايد خاطر نشان كنم كه همچنان در انتظار قسمتي مناسب براي يوالات و جوابها در خارج از " نظرات هر متن " هستم ، تا به ياري خدا بيشترين استفاده را در جهت بهره گيري از مطالب مناسب وبلاگ و نظرات ارجمند دوستان در مورد متن ها و همچنين سوالات و جواب هاي ارائه شده نماييم .

    در ضمن در مورد جناب " بنده " و همچين " مدير وبلاگ جناب راوي " لازم مي دونم كه چند نكته رو خطر نشان كنم :
    1- جناب " بنده " حق با شما بود منم اول كه اون پاسخ رو شنيدم فكر كردم كه واقعا دقيقا تعريفي صحيح از "آيت ا..." در حوزه وجود نداره و نياز به هيچ لازمه اي است ! اما خوب در واقع اين طور نيست و مي دانيم كه لازمه" آيت ا..." شدن مجتهد شدن هست .
    2- جناب " راوي " بند 2 كه در پاسخ به "بنده" داديد رو خيلي بهتر از متن نوشته شده در مورد " آيت ا... " و... كه نوشتيد بود ، ممنون كه واضح تر بيان كرديد
    3- جناب " راوي " و "بنده " عزيز ، از اينكه همواره پويا به دنبال شفاف سازي مسائل هستيد تا بهره لازم را بتوانيم از مسائل بگيريم و در خودسازي مطمئن قدم بگذاريم تا بتوانيم يكي از غلامان صاحب الزمان (عج) باشيم ، كمال تشكر و قدرداني را دارم و خواهش مي كنم سعي شود بيانات و يا اعمال به گونه اي باشند تا هدف آنها به واضح مشخص باشد .

    با تشكر

    التماس دعا
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم. سلام. خواهش مي كنم، ان شاء الله از يكي از دوستانم كه وب نويسي بلد هستند كمك مي گيرم و قسمتي كه مي فرماييد رو تو وبلاگ ايجاد مي كنم، چون خودم بلد نيستم. اگر منظور از عرايضم، روشن تر شده خدا رو شكر، منتظر جناب " بنده " هم هستم. از شما هم كه پيگير مباحث هستيد بسيار ممنونم. محتاجم به دعا.