• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : نخبگان فکري، افسران جوان جبهه‏ي مقابله با جنگ نرم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    برادر يا خواهر عزيز سلام

    لطفاً به اين دو پارگراف، کوتاه و گذرا توجه کنيد:

    ايشون از دوره دبيرستان خواندن دروس حوزوي رو آغاز کردند. فقط در پنج سال و نيم دوره مقدمات و سطح رو تموم کردن، از 18 سالگي درس خارج فقه رو نزد آيت الله ميلاني تو مشهد شروع کردن و از سال 37 تحصيلات عالي رو تو قم شروع کردن. مهمترين استاداشون هم مرحوم آيت الله العظمى بروجردى، امام خمينى، شيخ مرتضى حائرى يزدى و علـّامه طباطبائى بودن که احتمالاً بيشتر يا همشون رو بشناسين.

    سال 43 هم به خاطر بيماري پدرشون دوباره به مشهد عزيمت کردن و تحصيل فقه و اصول رو ادامه دادند (آيت الله ميلانى هم يکي از استاداشون بود) و به تدريس هم پرداختن. درس تفسير و تيدئولوژي ايشون تو مسجد «كرامت» ، «امام حسن» و «ميرزا جعفر» معروفه.

    از سابقه سياسي و انقلابي ايشون که بگذريم مي بينيد که سابقه تحصيلات علمي حوزوي ايشون به خيلي قبل از انقلاب بر ميگرده يعني ايشون 32 سال قبل از سال 68 درس خارج رو که مقدمه مجتهد کامل شدن هست، شروع کردن!

    برادر يا خواهرم.

    فکر ميکنم براي راحتي خودتون و جلوگيري از ايجاد انحراف فکري براي خودمون بهتره که تو اين روزگار پرفريب شايعات زيادي رو که از اين طرف و اون طرف ميشنويم يه راحتي بهش توجه نکنيم و حداقل در برابر حرفاي از اين دست که شما فرمودين دليل قانع کننده بخوايم.

    موفق باشيد

    و السلام