• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : علت حمايت از دولت نهم و دکتر احمدي نژاد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + راوي، پاسخ به آقاي محمد صالح 

    بسم الله الرحمن الرحيم.

    سلام.

    ابتدا از اينکه يک کلمه را از نظرات شما حذف کردم پوزش مي طلبم، فکر مي کنم بحث ها و نظرات در کمال احترام و صميميت انجام شوند بهتر باشند.

    هرچند در درستي و نادرستي عبارت ((نفس كار مهم نيست، كار بايد نتيجه بدهد))‏ در حالت كلي نيز جاي بحث وجود دارد كه وارد آن نمي شوم، اما با فرض درست بودن اين مطلب هم، ابتدا بايد بفرماييد كه از كجا مي دانيد كه كارهاي دولت بي نتيجه بوده است؟! چگونه مي توانيد روي تمام كارهاي منتج به نتيجه به همين راحتي خط بكشيد؟!

    در مورد استکبار ستيزي هم حتماً به خاطر داريد که چقدر شخص رئيس جمهور را به خاطر تندروي در اين مسئله تخريب کردند که به هيچ وجه تندروي هم در کار نبوده الا تبيين برخي واقعيات مسکوت راجع به اسرائيل. حالا چطور استکبار ستيزي ايشان زير سوال مي رود؟ به خاطر اشتباه يکي از زير دستان؟ با توجه به سابقه ي جبهه گيري هاي دولت راجع به مسئله ي اسرائيل و صهيونيسم، آيا اين اشتباه يک نفر -که به هيچ وجه قابل انکار نيست- به کل بدنه ي دولت قابل تعميم است؟ قطعا خير. و اما آقاي احمدي نژاد هيچ گاه از عبارات اشتباهي که توسط آقاي مشاهي تبيين شده بود دفاع نکردند، بلکه باز هم اگر به خاطر داشته باشيد اين اشتباه پس از اينکه توسط خود رئيس جمهور، نمايندگان مجلس (رسما و در حواشي)، شخصيت ها و مطبوعات مختلف و حتي خود مقام رهبري در يکي از بيانات تذکر داده شد، رفته رفته باز هم داشت به دستاويزي تبديل مي شد براي تخريب! آنقدر اين و آن گفتند و گفتند و گفتند که در نهايت باز هم خود رهبري در خطبه ي نماز جمعه نه به خاطر حمايت از حرف اشتباه، بلکه به دليل جلوگيري از افراط و تفريط داستان را ختم کردند.

    درنهايت با وجود تمام اين حرفها، بهتر بود همان ابتدا سوال مي کردم که هدف شما از بيان مطلبي که فرموديد چه بود؟ اينکه بفرماييد دولت اشتباه دارد و اشتباه مي کند و ضعف دارد و… ؟ خب چه کسي اين را رد کرد؟ نه ما و نه خود رهبري. اين عين عبارتي است که در همين پست رهبري فرموده اند:

    " البته اين به معناى چشم بستن بر ضعفهاى دولت هم نيست. بالاخره شما هم بشريد، نقص داريد، ضعفهايى هم داريد؛ کارهايى را ميخواسته‏ايد انجام بدهيد، ولى انجام نگرفته؛ کارهايى را به فکر نبوده‏ايد و به ذهنتان نبوده، بايد متوجه آنها بشويد و انجام بدهيد؛ که در جلسات خصوصى با آقاى رئيس‏جمهور و با بعضى از مسئولين ديگر و در بسيارى از جلسات عمومى - مثل همين ديدارهاى دولت و غيره - هم گفته شده."

    هدف اين نيست که حمايت کورکورانه کنيم، هدف اين بود که نقاط قوت بيان شوند در عين حال که نقاط ضعف را پذيرفته ايم.

    اگر باز هم در اين زمينه مطلبي داريد خوشحال مي شوم بخوانم.

    بد نبود آدرس ايميل خود را هم مي گذاشتيد.

    والسلام.