نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( چهارشنبه 88/4/31 :: ساعت 2:57 عصر)

  • انتخابات یکى از آزمونهاى بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است؛ به همین جهت روى انتخابات ما حساسند.

    [...] امروز هم شما وقتى به خبرهاى رسانه‏هاى گوناگون خارجى - که بسیارى از اینها دل پرکینه و پردشمنى‏اى نسبت به ملت ایران دارند - نگاه کنید، خواهید دید نسبت به انتخابات ما بىتفاوت نیستند و سعى می‏کنند اغراض خودشان را عمل کنند. این اغراض چیست؟

    در درجه‏ى اول، هدفشان تعطیل شدن انتخابات است که انتخابات نباشد. [...] در درجه‏ى بعد، هدفشان این است که انتخابات سبک و سرد برگزار بشود. می‏خواهند ملت ایران حضور فعالى در انتخابات نداشته باشد.

    ملّت عزیز ایران! من به شما عرض می‏کنم، درست در نقطه‏ى مقابل خواست دشمنان، همه‏ى ما باید در انتخابات حضور فعالى داشته باشیم. انتخابات آبروى ملى ماست؛ انتخابات یکى از شاخصهاى رشد ملى ماست؛ انتخابات وسیله‏اى براى عزت ملى است. وقتى ببینند که ملت ایران با شور و با شعور و با درک کامل و آگاهى پاى صندوقهاى رأى می‏روند، معنایش چیست؟ معنایش این است ملت براى خود حق و توان تصمیمگیرى قائل است؛ می‏خواهد در آینده‏ى کشور اثر بگذارد و مسئولان کشور و مدیران اصلى کشور را انتخاب کند. انتخاب رئیس جمهور یعنى انتخاب رئیس قوه‏ى مجریه و کسى که اغلب امکانات کشور در اختیار اوست. و مى‏بینید اگر چنانچه رئیس جمهورى شور و نشاط و شوق و اراده داشته باشد، چه خدمات بزرگى را براى این کشور انجام می‏دهد؛ می‏خواهند این نباشد. من عرض می‏کنم: همه باید اصرار داشته باشید که در انتخابات شرکت کنید.

     

    مقام معظم رهبری – 22/2/88 – بیانات در جمع مردم استان کردستان