نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( شنبه 88/2/12 :: ساعت 4:11 عصر)

  • امروز نسل جوان کشور ما میدان مناسبی را برای آن تلاش و کوششی که هر جوانی در هر نقطه دنیا دوست می‌دارد، در مقابل خود باز می‌بینند، این میدان بحمدالله باز است. آن تلاش و کوشش عبارت است از: کوشش سازنده، جهت‌دار و هدف‌دار برای ساختن آینده‏ی کشور و جامعه‌، که طبعاً آینده‏ی خود شما و یکایک افراد جوان این کشور هم هست.

    در بسیاری از نقاط دنیا، جوانها این فرصت را پیدا نمی‌کنند که در ساختن آینده کشورشان سهیم بشوند یا در آن کشورها، سلطه‏ی حکومت‏های دیکتاتور، اجازه نمی‌دهد که برای فعالیت نسل جوان، میدانی باز بشود یا اینکه نوعی دیگر از دیکتاتوری نامحسوس بر آن کشورها حاکم است که متأسفانه در خیلی از کشورهای دموکراسی دنیا این حالت دوم وجود دارد.

    چنان دیکتاتوری‎ای که احساس نمی‌شود و با شیوه‌های پیچیده‏ی تبلیغاتی و استفاده از فن ارتباطات، آنچنان فضای ذهنی را شکل می‌دهند که یک مجموعه‏ی عظیمی از اکثریت جوانها و یا بخش عظیمی از جوانها را به سمت بی‌خیالی و اهتمام نداشتن به آینده‏ی جمعی کشورشان و اینکه به فکر نیازها و هواهای دفعی و کمارزش و حقیر اکتفا کردن، بکشانند. که این از سیاست صهیونیستهاست. در دنیا؛ و در خود کشورهای پیشرفته‏ی غربی مثل آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی این سیاست همچنان اعمال می‌شود، حالت لاقیدی و بی‌اعتنایی به آینده و .

     

    مقام معظم رهبری - 13/6/82 – بیانات در جمع دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)