نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 5:27 عصر)

  • امروز مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛ سلاح ارتباطات رسانه‌‌اى است. امروز این قوى‌‌ترینِ سلاح است و از بمب اتم هم بدتر و خطرناکتر است.

    این سلاح دشمن را شما در بلواهاى بعد از انتخابات ندیدید؟ دشمن با همین سلاح، لحظه به لحظه، قضایاى ما را دنبال میکرد و به کسانى که اهل شیطنت بودند، رهنمود میداد. «و انّ الشّیاطین لیوحون الى اولیائهم لیجادلوکم» [انعام: 121] دائم به اولیاء خودشان ایحاء میکردند.

     

    مقام معظم رهبری – 2/7/88 - دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (دریافت متن کامل: فرمت doc    ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( چهارشنبه 89/2/29 :: ساعت 9:31 عصر)

  • آن کسى که نداى تفرقه‏ى بین شیعه و سنى را سر میدهد و به بهانه‏ى مذهب، میخواهد وحدت ملى را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنى، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند. گاهى بعضیها مزدور دشمنند و خودشان نمیدانند.

    خیلى از این مردم بیچاره‏ى بى‏خبرِ سلفى و وهّابى که بوسیله‏ى دلارهاى نفتى تغذیه می‏شوند تا بروند در اینجا و آنجا عملهاى تروریستى انجام بدهند [...] نمی‏دانند که مزدور دشمنند. آن مرد شیعى هم که می‏رود به مقدسات اهل سنت اهانت می‏کند و دشنام می‏دهد، او هم مزدور دشمن است، ولو نداند که چه می‏کند.

    من عرض می‏کنم: عوامل اصلى دشمنانند. بعضى از این سرانگشتان - هم در بین اهل سنت، هم در بین شیعه - غافلند، نمی‏دانند و نمی‏فهمند چکار می‏کنند؛ نمی‏دانند براى دشمن دارند کار می‏کنند.

     

    مقام معظم رهبری – 22/2/88 – بیانات در جمع مردم استان کردستان (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( شنبه 89/2/4 :: ساعت 6:47 عصر)

  • تا کسى بگوید دشمن، می‌گویند: آقا شما همه‌‌اش به گردن دشمن مى‌‌اندازید! خوب، هست دشمن؛ چرا نمى‌‌بینیم دشمن را؟ چرا نمى‌‌بینیم شعف عظیمى که دشمن پیدا می‌کند از آنچه که اینجا از اختلاف ما، از حوادث گوناگون، از بلواى بعد از انتخابات به وجود مى‌‌آید؟ تشویق کنند کسانى را که عامل هستند. آنجا، رئیس یک کشور بزرگ از آدمها اسم مى‌‌آورد! خوب، این جز ایجاد دشمنى است؟ از معارضین نظام اسم مى‌‌آورد و تمجید میکند از فلان کس که آقا از شجاعت او(!) ما تعجب کردیم. چرا؟ چون یک کلمه‌‌اى گفته که آن‌ها خوششان آمده. این‌ها را باید دید؛ اینها را باید متوجه شد و نبایستى از دشمنىِ دشمن غفلت کرد.

     

    مقام معظم رهبری – 2/7/88 - دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( شنبه 89/2/4 :: ساعت 6:45 عصر)

  • آنها [استکبار] براى حمله‏ى به جمهورى اسلامى استدلال دارند. به نظر من استدلالشان از دیدگاه آنها استدلال تامى است.

    در یک نقطه‏ى بسیار حساس جهان از لحاظ جغرافیائى، یعنى این نقطه‏ى خاورمیانه، خلیج فارس، دریاى سرخ، شمال آفریقا، بخشى از مدیترانه - این حوزه‏ى عظیمى است دیگر - مجموعه‏ى امت اسلامى واقع شده. [...] حالا در این منطقه‏ى بسیار حساس، یک قدرتى دارد قد میکشد و روزبه‏روز خودش را بیشتر نشان می‏دهد.

    این قدرت با همه‏ى خواسته‏هاى استکبارى و دستگاه‏هاى کمپانى‏ها و شبکه‏هاى عظیم اقتصادىِ مفسد فىالارض مخالف است؛ با نظام سلطه مخالف است، با سلطهگرى مخالف است، با ظلم مخالف است؛ خوب، این خیلى براى دستگاه استکبار مهم است.

     

    مقام معظم رهبری – 4/6/88 - بیانات در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( پنج شنبه 89/1/12 :: ساعت 11:5 صبح)

  • تروریزم نتوانسته است و نخواهد توانست ضربه‌‌اى به انقلاب وارد کند، بلکه بعکس هر جا به وسیله‌‌ى دشمن، خونى مظلومانه بر زمین ریخته شد، این پرچم خونین به دست جمع بیشترى برافراشته شد. [...] همه هم بدانند که دشمن در دشمنى خود، شیعه و سنى و کُرد و فارس و تُرک و بلوچ و اینها نمی‏شناسد؛ هر کسى منادى وحدت است، هر کسى پایبند به مبانى نظام هست، مورد بغض و دشمنى دشمن هست؛ هر که باشد، هر چه باشد، با هر مذهبى ، با هر قومیتى.

     

    مقام معظم رهبری – 2/7/88 - دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( پنج شنبه 89/1/12 :: ساعت 11:0 صبح)

  • مراقب باشید، مواظب باشید، نمی‏شود هر کسى را بمجرد یک خطائى یا اشتباهى گفت منافق؛ نمیشود هر کسى را بمجرد اینکه یک کلمه حرفى برخلاف آنچه که من و شما فکر می‏کنیم، زد، بگوئیم آقا این ضدّ ولایت فقیه است. در تشخیص‏ها خیلى باید مراقبت کنید.

    من تأکیدم به شما جوانان عزیز، فرزندان عزیز خود من، جوانان پرشور این کشور در سرتاسر میهن عزیز، همین است. انگیزه‌ها با شدت، با قوّت، با ایمان کامل، با امید کامل به آینده حفظ بشود؛ اما در تشخیصها و در مصداقهاى مختلف دقت بشود. بى‌دقتى در مصداقها، گاهى اوقات ضررها و لطمات بزرگى خواهد زد.

     

     

    مقام معظم رهبری- 4/9/88 - بیانات در دیدار جمع کثیرى از بسیجیان کشور (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf

  • راوی ! ( پنج شنبه 89/1/12 :: ساعت 11:0 صبح)

  • وقتى یأس وارد جامعه شد، جامعه از پویائى خواهد افتاد؛ افراد مبتکر، افراد نخبه، افراد جوان و پُر نشاط منزوى می‏شوند، کناره‌‌گیرى می‏کنند، دست و دلشان به کار نمیرود، مشارکتها کم می‏شود، پویائى جامعه از دست میرود.

    این یکى از خطوط کارى دشمن است؛ مرتباً القاى بن‌‌بست کردن. شما اگر ببینید این تبلیغات رادیوها را - حالا امروز رادیوها دیگر نیست. یک وقتى می‏گفتیم ده‌‌ها رادیو، امروز مسئله‌‌ى هزارهاست؛ رادیو هست، تلویزیون هست، این وسائل اینترنتى هست - به طور دائم از مراکز مشخصى، مرتباً القاى بن‌‌بست، القاى بحران، القاى سیاه بودن وضعیت می‏شود؛ هر مقدارى که بگیرد، هر مقدارى که مستمع و شنونده پیدا بکند و باورپذیر باشد براى آنها؛ دارند در این زمینه کار می‏کنند. این یکى از خطوط کارى دشمن است.

     

    مقام معظم رهبری – 2/7/88 - دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



       1   2   3   4   5      >