نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( سه شنبه 88/6/31 :: ساعت 11:17 صبح)

  • در کار اتحاد ملى و مقابله‏ى با جنگ روانى دشمن، همه باید هوشیار باشند. ملت ایران به فضل پروردگار این توانائى را دارد که از خطرات عبور کند؛ از آنچه که دشمن آن را تهدید می‏داند، عبور کند. دشمن چشم دوخته است به نقاط اختلاف در میان ملت بزرگ ایران، براى برجسته کردن موارد اختلاف یا ایجاد کردن موارد اختلاف. [...] دشمن تصوّر می‏کند می‏تواند با چالشهاى انتخاباتى، بین مردم ما جدایى و تفرقه بیندازد. ما به حول و قوه‏ى الهى همین انتخابات [...] را وسیله‏ى دیگرى براى رشد و عزت این ملت قرار خواهیم داد.


    مقام معظم رهبری 14/3/86 - مراسم هیجدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى (ره)



  • راوی ! ( یکشنبه 88/5/4 :: ساعت 9:0 عصر)

  • شما نگاه کنید ببینید آن کسانى که می‏خواهند وحدت ملت ایران را به هم بزنند، کى‏ها هستند؟ بدانید که اینها عوامل دشمنند؛ یا خودشان از متن دشمن دارند حرف می‏زنند، یا سرانگشت دشمنند؛ برو برگرد ندارد.

     

    مقام معظم رهبری – 22/2/88 – بیانات در جمع مردم استان کردستان



  • راوی ! ( یکشنبه 88/5/4 :: ساعت 8:57 عصر)

  • عزیزان من! همه‏ى ملت ایران! وحدتتان را قدر بدانید. این اتحاد براى این کشور، اتحاد بسیار پرشکوه و پربرکتى است. اتحاد را قدر بدانید، همدلى را قدر بدانید، همکارى را قدر بدانید، همراهى دولت با ملت را قدر بدانید، مردمدوستىِ دولت را قدر بدانید. دولت هم ایمان مردم را، حماسهى مردم را، شور و شوق جوانان را و روح ابتکار و فعالیت و کارآفرینى را در نسلهاى رو به رشد این کشور قدر بداند و از این نیروها استفاده کند که ان‏شاءاللَّه همین جور هم خواهد شد.

     

    مقام معظم رهبری – 22/2/88 – بیانات در جمع مردم استان کردستان



    <      1   2