نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( جمعه 89/3/21 :: ساعت 6:28 عصر)

  •  

    شما جوانها در هر محیطی که هستید سعی کنید اثر بگذارید تا آنها [دشمن] نتوانند با این وسایل و ابزارها[ی تبلیغاتی] تأثیر بگذارند.

    متأسفانه دشمن روی بعضی از جوانها اثر میگذارد و کاری میکند که جوان هم از درس بیافتد، هم از انگیزه‌های شریف و والای خودش فاصله بگیرد. محیط جوانی شما، محیط کار و تلاش و رسالت بزرگی است.

     

    مقام معظم رهبری - 13/6/82 – بیانات در جمع دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf )

  • راوی ! ( چهارشنبه 89/2/8 :: ساعت 10:25 عصر)

  • در کنار معرفت آموزی [دینی] آن شور و عشق ناشی از احساس مسؤولیت لازم است. آن شور و عشقی که یک انسان آگاه و با معرفت را بی‏تاب می‏کند و به سمت مأموریت صحیح خود و پیمودن صراط مستقیم به حرکت درمی‏آورد. از این شور، توجه و عشق به مأموریت و مسؤولیت غافل نشوید. در کنار دانایی این احساس باید وجود داشته باشد.

    البته احساس بدون دانایی مضر است. به افراط و تفریط کشیده خواهد شد. به کارهای بیقاعده و بیرویه کشیده خواهد شد. دانایی بدون شور، احساس و نشاط هم هیچ کارایی ندارد. مثل سرمایه‏ی راکدی است که از آن هیچ استفاده‏ای نمی‏شود. اگر بخواهیم این سرمایه‏ی دانایی، معرفت، آگاهی و شناخت به کار بیفتد و در خدمت هدف‏های والا قرار بگیرد، باید با همان شور و احساس مسؤولیت همراه بشود. این دو تا بال می‏تواند انسان را پرواز بدهد و به اوج برساند.


     مقام معظم رهبری -17/5/81- دیدار با دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( چهارشنبه 89/1/25 :: ساعت 2:4 عصر)

  • شما جوانهای عزیز در هر محیطی که هستید باید اثرگذار باشید؛ یعنی بایستی محیط را تحت تأثیر ایمان، فکر و انگیزه‏ی خودتان قرار دهید. نگذارید عکس این عمل انجام شود.

     

    مقام معظم رهبری - 13/6/82 – بیانات در جمع دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( چهارشنبه 89/1/25 :: ساعت 1:29 عصر)

  • فعالیت سیاسی و فرهنگی دانشجو و دانش‏آموز بایستی به برکت این معرفتآموزی‏ها [معرفت دینی در طرح ولایت]، جهت پیدا کند و رونق بگیرد. دانشجو و دانشآموز بداند که حالا باید چه کار کند و چه فعالیتی انجام دهد.


     مقام معظم رهبری -17/5/81- دیدار با دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( جمعه 88/12/21 :: ساعت 1:9 عصر)

  • خوشبختانه جوانهای ما می‌فهمند که دنبال چه هستند و همین بایستی در کشور روی آن تأکید بشود: اینجور طرحهایی [طرح ولایت] که شما جوانها در آن وارد هستید که مبتکر این کار هم حضرت آقای مصباح (دامت‌برکاته) هستند که از چند سال قبل این کار مفید را شروع کردند و اشباه و نظایر این کار در دانشگاهها و محیط‌های علمی و تحقیقی و در هر نقطه‏ی دیگر کشور اینها جزو با ارزشترین کارهاست، که جوانها را با ایمان راستین، و عمیق بار بیاورد و ایمان آنها را با معرفت و روشن‌بینی همراه کند. ارزش این کارها [طرح ولایت] به همین است.

     

    مقام معظم رهبری - 13/6/82 – بیانات در جمع دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( جمعه 88/10/25 :: ساعت 7:9 صبح)

  • در درجه اول این دانایی که شما به دست می‏آورید با این آشناییها و معرفتاندوزیها، باید در محیط پیرامونی شما، چه محیط درس و تحصیل، چه محیط کار و چه محیط خانواده تأثیر بگذارد.


     مقام معظم رهبری -17/5/81- دیدار با دانش‌آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل: فرمت doc ، فرمت pdf)



  • راوی ! ( سه شنبه 88/1/4 :: ساعت 9:46 عصر)

  • شما جوانان‌ عزیز [دانش‏آموختگان طرح ولایت] ـ هم‌ پسرها، هم‌ دخترها، هم‌ دانشجویان‌، هم‌ دانش‌آموزان‌ ـ این‌ آگاهیهایی‌ را که‌ به‌دست‌ آوردید، معلوماتی‌ که‌ کسب‌ کردید و کتابهایی‌ را که‌ فراگرفتید، استمرار ببخشید و رابطه‌ی‌ خود را با این‌ مرکز، ادامه‌ بدهید.

     

    مقام معظم رهبری – 13/6/78 - جمع دانش‏آموختگان طرح ولایت (دریافت متن کامل)



       1   2   3      >