نائب نائب
سفارش تبلیغ
  • راوی ! ( شنبه 87/7/6 :: ساعت 2:24 عصر)

  • «تهدید» یکى از کارهاى دشمن است؛ یکى از شیوه‏هاى دشمن، تهدید کردن است. ممکن است در یک مواردى تهدید خود را عمل هم کند؛ اما آن ملتى در این میدان کشمکش خواهد توانست عظمت، عزت، هویت و منافع خود را حفظ کند که عقب‏نشینى نکند و بایستد. این استقامت - «فما استقاموا لکم فاستقیموا لهم»؛ تا وقتى که دشمن در مقابل شماست و علیه شما ابزارهاى تهدید و تخویف خود را مطرح مى‏کند، باید ایستادگى کنید - در چند جاى قرآن تکرار شده است؛

     

    مقام معظم رهبری - 6/1/85- دیدار عمومى بسیجیان



  • راوی ! ( شنبه 87/6/30 :: ساعت 12:11 عصر)

  • دشمن طبق نقشه‏هاى خود، سه هدف را دنبال مى‏کند.

    اول: عقب نگه داشتن کشور از لحاظ اقتصادى؛ براى این‏که دولت را - که دولتى مکتبى و وفادار و هوادار ارزشهاى اسلامى است - ناکارآمد و نالایق و بى‏کفایت جلوه بدهند؛ لذا وضع اقتصادى براى این منظور، طبق نقشه‏هاى دشمن باید عقب بماند.

    دوم: عقب نگه داشتن علمى؛ براى این‏که آینده‏ى کشور، جز با نردبانِ علم، ترقى و پیشرفت نخواهد کرد. ملت ایران چاره‏اى جز این ندارد که از لحاظ علمى بنیه‏اش را تقویت کند و در علم پیش برود؛ استعدادش را هم خدا داده است.

    سوم: بر هم زدن اتحاد و انسجامى که بین ملت ایران - یا بین ملت ایران و ملت‏هاى مسلمان - وجود دارد؛ [...]

    شما از لحاظ کمک به کارآمدى دولت، در همه‏ى این سه قسمت مى‏توانید فعال باشید. لازم نیست من در این جا فرمولش را بگویم [...] بروید فرمولش را پیدا کنید.

    شما بسیج هستید؛ اگر سازماندهى شما، کارآمدى لازم را داشته باشد - که باید داشته باشد - و اگر وزرائى که عضو دولتند، با شما همکارى کنند - که یقیناً مى‏کنند؛ چون هم آقاى زاهدى، هم آقاى لنکرانى خودشان بسیجیند - باید راهش را پیدا کنید. ببینید چه‏طور مى‏شود از دولت و کشور و از این خیل عظیمِ جوان مؤمن و حاضر در میدان و داراى استعداد، در پیشرفتهاى گوناگون کشور استفاده کنید؛ چه در پیشرفتها و تحرکات علمى، چه در کارهاى جهادى و چه در کارهاى اقتصادى.

     

    مقام معظم رهبری - 31/2/86 - دیدار اعضاى بسیج دانشجویى دانشگاههاى سراسر کشور

  • راوی ! ( شنبه 87/6/30 :: ساعت 11:33 صبح)

  • دشمن تهدید مى‏کند، وعید و وعده مى‏دهد، دائم عظمت خود را به رخ جامعه‏ى اسلامى و پیشرو مى‏کشد، با زبان زور صحبت مى‏کند و احیاناً زبان زور را با برخى شیرینى‏هاى وعده‏هاى فریبنده در هم مى‏آمیزد تا اینکه دلها را گمراه کند. استقامت کردن در مقابل فریبها و تهدیدهاى دشمن، هنر بزرگى است که اگر یک ملت این هنر را داشته باشد، آن وقت به قله مى‏رسد؛ به جایى که دیگر دشمن فایده‏اى در تهدید نمى‏بیند و مجبور است با او بسازد یا در مقابل او تسلیم شود.

     

    مقام معظم رهبری - 6/1/85 - دیدار عمومی بسیجیان



    <      1   2   3   4   5