• وبلاگ : نائب
  • يادداشت : معرفت بايد مقدمه‏ي عمل شود.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    سال نو مبارك

    رهسپاريم با ولايت تا شهادت

    التماس دعا

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم. سلام عليکم. سال نو شما هم مبارک، ان شاء الله سالي پربرکت و سرشار از خوشي و موفقيت داشته باشيد. التماس دعا.
    + منتقد 
    منظورتان را از بند آخر متوجه نشدم.به هر حال ارجاع دادنتان به آرشيو انتقاد و انتقاد پذيري خالي از منظور نبود! اگر نقدي بيان مي شود بايد به نقد نگاه كرد نه منتقد، به همين منظور چه فرقي مي كند كه من كي باشم؟! حالا نمي خواهيد تحليل كنيد خوب نكنيد!
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم. سلام. اميدوارم از عرائض بنده، سوء برداشت نشده باشد و خدايي نكرده آنها را جسارت تلقي نكنيد. ارجاع دادن به آرشيو انتقاد و انقاد پذيري خالي از منظور نبود، اما تنها منظور بنده اين بود كه شايد با توجه به نام مستعاري كه براي خود انتخاب كرديد، اين مطالب برايتان جالب توجه باشد. انتقاد كم رنگ بودن تحليل روي بيانات آقا در مورد اين وبلاگ كاملاً بجا و وارد است. كما اينكه بارها تاكنون عزيزان ديگر هم به اين موضوع اشاره داشتند، اما متاسفانه به دليل كمبود وقتم و همچنين كمبود علم براي پاسخگويي به مسائل گوناگون اين كار برايم تا كنون ميسر نشده كه هر دو دليل مذكور به شخص بنده بر مي گردد و لا غير. اما براي مراجعين محترم هم فضا براي تحليل و ارائه نظر در باره ي فرمايشات در همين قسمت نظرات موجود است كه تا به حال هم نمونه هايي از بحث ها داشتيم. در كنار اين موارد توجه به اين موضوع هم خالي از لطف نيست كه همين كنار هم گذاشتن فرمايشات مختلف آقا در زمينه هاي مختلف در تاريخ هاي مختلف، نتايج جالب و مفيدي را به جاي خواهد گذاشت. به هر حال از شما بسيار ممنون هستم و اميدوارم موفق باشيد و در آخر درخواست نام و نشاني تنها جهت آشنايي بيشتر بود، چرا كه افراد داراي دقت نظر بالا در مقايسه با تعداد مخاطبان كم هستند و گرنه فرمايش شما مبني بر توجه به انتقاد و نه منتقد كاملاً به جاست. التماس دعا دارم.
    + منتقد 
    وقتي كه شما داريد براي تنها بيان بيانات آقا مي گذاريد قبلا اين كار توسط دفتر مقام انجام شده خيلي بهتر و دقيق تر و روي اينترنت هم كه هست.كاش به تحليل مي پرداختيد كار سختي است ولي شدني است.
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم. سلام. اين وبلاگ بيانات مقام معظم رهبري را به صورت ((موضوعي)) بيان و ((آرشيو)) مي كند، كاري كه توسط دفتر به صورت جامع انجام نشده، هرچند كتابهايي در برخي موضوعات چاپ شده اند. بنابراين فكر نمي كنم اين كاري كه انجام مي شود موازي كاري باشد. در ثاني به اين امر متاسفانه در فضاي وبلاگ ها هم كم پرداخته مي شود كه فكر مي كنم نياز باشد. و در آخر، اين كار براي خودم تا به حال بسيار سودمند بوده كه اين مسأله باعث مي شود تا هر وقت توفيق داشته باشم به اين كار ادامه دهم. اما يك سوال: فكر مي كنم قبلاً هم با همين نام لطف كرده و نظر گذاشته بوديد، چرا هيچ نام و نشاني نمي گذاريد؟ ايميلي وبلاگي ... و يك پيشنهاد : به لينك مربوط به آرشيو انتقاد و انتقاد پذيري يه سر بزنيد. متشكر و التماس دعا.